تفاوت غذاساز با گوشت کوب برقی
نوشته شده توسط : عباسی

تفاوت غذاساز با گوشت کوب برقی

شاید این سوالات که تفاوت غذاساز با گوشت کوب برقی چند کاره در چیست؟ غذاساز بهتره یا گوشت کوب برقی؟ یا بهترین مارک غذاساز و گوشت کوب برقی چه مارکی است؟ ذهن شما را درگیر کند و انتخاب میان آن ها کمی دشوار باشد. از این رو قبل از خرید آن ها بهتر است فرق غذاساز با گوشت کوب برقی چند کاره و مقایسه آن ها با یکدیگر و تشخیص کارایی و عملکرد هر کدام را بررسی کرده و متناسب با نیازتان دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در دنیای امروز همه به دنبال راهی برای آشپزی راحت تر و صرف زمان کمتر برای ان هستند. که دستگاه های متعددی با توجه به بروزترین فناوری ها برای ساده تر کردن آشپزی طراحی و ساخته شده اند. غذاساز و گوشت کوب برقی ها یکی از جدیدترین و پرطرفدار ترین دستگاه های آشپزی به حساب می ایند که جزو ملزومات هر آشپزخانه ای می باشند.

در ادامه با فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال همراه باشید تا شما را از این دو راهی نجات دهیم و فرق و تفاوت غذاساز با گوشت کوب برقی چند کاره و این که کدام یک بهتر است را با هم بررسی کنیم. به علاوه قیمت گوشت کوب برقی و قیمت غذاساز را همراه با مخصات کامل به شما معرفی میکنیم. درصورت داشتن هرگونه سوال و ابهامی میتوانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال از طریق، واتس اپ، اینستاگرام و یا شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

غذاساز بهتره یا گوشت کوب برقی

در واقع نمی توان به این سوال که غذاساز بهتره یا گوشت کوب برقی، و اینکه کدام یک خوبه، جوابی قطعی داد. زیرا این سوال فقط به نیاز شما بستگی دارد. شما باید با توجه به میزان بودجه، فضا، کارایی مورد نظر و … دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما به طور کلی اگر تنها ان را برای کار های کوچک و ساده آشپزی مانند خرد کردن و همزدن نیاز دارید، قطعا گوشت کوب برقی گزینه خوبی است. در غیر این صورت غذاساز کاربرد ها و قابلیت های فراوانی داشته و هر توقعی که شما از این دستگاه ها دارید را براورده خواهد کرد.

برای اینکه بدانید که غذاساز بهتره یا گوشت کوب برقی لازم است تا با کارایی و عملکرد هرکدام اشنا شوید . بهترین مارک گوشت کوب برقی و غذاساز را بشناسید و متنایب با نیاز خود یکی از ان ها را به کار بگیرید. از بهترین مارک های گوشت کوب برقی می توان به سنکور، یوفیسا، کنوود و براون اشاره کرد. همچنین بهترین مارک های غذاساز شامل یوفیسا، عرشیا، بوش، براون و کنوود می باشند که برای اطلاع از مشخصات و قیمت انواع خردکن و غذاساز و خرید با گارانتی اورجینال می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال مراجعه کنید.

مقایسه غذاساز و گوشت کوب برقی

برای مقایسه غذاساز با گوشت کوب برقی لازم است تا موارد متعددی را بررسی کنید. از نظر قیمت معمولا گوشت کوب برقی قیمت مناسب تری نسبت به غذاساز دارد. زیرا غذاساز ها معمولا کاربرد های بیشتری داشته و دیسک‌ها، صفحات رنده و تیغه های مختلفی به همراه دارند. از دیگر مواردی که برای مقایسه غذاساز و گوشت کوب برقی  لازم است وزن آن هاست. غذاساز ها به دلیل امکانات و وسایل جانبی بیشتری که به همراه دارند ممکن است وزن بیشتری نسبت به گوشت کوب های برقی داشته باشند. دستگاه های غذاساز به دلیل دارا بودن تیغه های زیاد شستشو سختی دارند. اما شستشو گوشت کوب های برقی به نسبت راحت تر می باشد. از دیگر تفاوت غذاساز با گوشت کوب برقی می توانیم به میزان مصرف برق ان ها اشاره کنیم، که معمولا مصرف غذاساز ها از گوشت کوب های برقی بیشتر است. همچنین گوشت کوب های برقی به نسبت غذاساز از نظر سایز و اندازه کوچک تر هستند و فضای کمتری را آشغال می کنند. اما غذاساز ها به دلیل برخوردای از امکانات بیشتر کاربرد های متنوع تری دارند.

تفاوت گوشت کوب چندکاره با غذاساز

فرق گوشت کوب برقی با غذاساز

غذاساز ها به نسبت گوشت کوب های برقی کارایی بیشتری داشته و برای اکثر غذا ها قابل استفاده هستند. به طور کلی کارایی گوشت کوب چندکاره ساه تر از غذاساز می باشد. گوشت کوب های برقی معمولا طراحی کوچکی دارند و برای آشپزخانه های کوچک مناسب هستند. اما غذاساز ها به دلیل برخورداری از وسایل جانبی و امکانات بیشتر فضای بیشتری را نیز اشغال می کنند.

از دیگر تفاوت های قابل توجه ان ها قابلیت خرد کردن برای مواد نرم و سخت می باشد. که از گوشت کوب برقی نمی توان برای خرد کردن مواد سختی مانند یخ و کشک خشک استفاده کرد و از ان بیشتر برای تهیه شیک و اسموتی استفاده می شود. اما غذاساز قادر به خرد کردن مواد غذایی سخت بدون نیاز به مایعات می باشد و از چندین تیغه برای برش به شکل ها و اندازه های مختلف برخوردار می باشد.

گوشت کوب برقی چیست؟

گوشت کوب برقی وسیله ای بسیار فوق العاده و کاربردی است که کارایی و نحوه ی استفاده از ان نیز بسیار ساده است و نیازی به آموزش آنچنانی ندارد. به عنوان مثال از کارایی گوشت کوب برقی می توانیم به تهیه انواع مختلف غذاها از جمله کوفته، سوسیس، کباب، برگر و … اشاره کنیم. یکی از فواید خرید گوشت کوب برقی این است که به شما کمک می کند تا در مدت زمان کمتری، گوشت را خرد کنید و به آشپزی کار خود سرعت ببخشید. اجزای بدنه گوشت کوب برقی شامل کلید، تیغه، موتور، سری‌های همزن و خردکن می باشد. این دستگاه ها معمولا به عنوان خردکن، هم‌زن، رنده، آسیاب، پوره کُن، رب ساز و … نیز مورد استفاده قرار می گیرند و قادر به خرد و له‌ کردن مواد غذایی و حتی تهیه اسموتی و شیک هستند. کارایی گوشت کوب برقی ها بسیار ساده است و نیاز به اموزش خاصی ندارد. این دستگاه ها در دو نوع تک کاره و چند کاره در بازار وجود دارند.

کارایی گوشت کوب برقی تک کاره

گوشت کوب برقی تک کاره از انواع مختلف این دستگاه ها با کارایی متنوع است. یکی از کارایی های گوشت کوب برقی تک کاره این است که از آن برای میکس کردن سوپ، تهیه شیر موز و … کاربرد دارد.  این مدل گوشتکوب های برقی به شما اجازه می دهند تا با استفاده از چندین تیغه مختلف، گوشت را در سطح صاف و یکنواخت خرد کنید. این نوع دستگاه ها به شما کمک می کنند تا به راحتی انواع مختلفی از غذاهای خوشمزه را تولید کنید و در عین حال از زمان کمتری برای پخت و پز استفاده کنید.این نوع فقط دارای یک سری گوشت کوب می باشد و یک پایه، میله و لیوان مدرج به همراه دارد که قادر به کوبیدن و پوره کردن انواع ماد غذایی می باشد. همچنین تنظیمات سرعت ان ها به دلیل کارایی محدودی که دارد تنها یک عدد می باشد. اما به نسبت مدل های چند کاره دارای قیمت پایین تری هستند.

کارایی گوشت کوب برقی سه کاره و چند کاره

در مدل‌ های چندکاره ظرف خردکن، همزن و پوره کن نیز وجود دارد، عملکرد گوناگونی مانند خرد کردن، هم‌زدن، رنده کردن، سالاد ساز و یخ خردکن است. برای استفاده از آن ها ابتدا تیغه را در ظرف قرار دهید سپس درب آن را بگذارید و موتور را به بدنه متصل نمایید. از دیگر نوع دستگاه های گوشت کوب برقی، دستگاه هایی هستند که قابلیت چرخش دارند و به شما کمک می کنند تا گوشت را به صورت دائره ای خرد کنید. این نوع دستگاه ها معمولاً برای تولید کوفته و سوسیس کاربرد دارند.





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: